kaartjes

Weer een drietal kaarten gemaakt.
Deze onderstaande kaart heeft een nichtje gekregen, waar ik wel rekening mee moet houden is dat de kaart niet te zwaar wordt....
Boven de 20 gram moet er een extra postzegel bij!
Vroeger kon je bijplakken wat je te kort kwam met zegels van 5, 10 cent enz.
Deze was dus al te zwaar....
Ik heb een stempeldoosje gekocht en stamps met teksten, is leuk om te gebruiken al valt het nog niet mee om de tekst goed afgedrukt te krijgen....
Maar met wat oefenen zal het straks wel beter gaan, hoop ik.....

Voor een speciaal iemand is dit wel een lief kaartje....

Tot slot nog een beterschapskaartje gemaakt,  die gestuurd is naar een lieve vriendin!

Reacties

  1. mooie kaartjes. Ik vind het ook niet meevallen mooie stempelafdrukken te krijgen. Meestal oefen ik eerst wat op een proefblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat doe ik ook wel want je wilt je kaartje niet verknoeien hè.....
      fijne dag verder, groetjes Sietske

      Verwijderen
  2. Wat heb je mooie kaarten gemaakt zeg! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Tineke, doe het nog niet zo lang maar vind het heel leuk om te doen!!
      Groetjes Sietske

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moorkop

Tompouce of Tompoes...

Sfeerlichtjes

Totaal aantal pageviews